Rusza rejestracja na 2. Forum dyrektorek i dyrektorów bibliotek „Nie daj się wypalić!”, które odbędzie się 18 stycznia 2022 r.
Forum współorganizowane jest przez Grupę InicJaTyWy i Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, a jego hasło przewodnie to „Lider/ka w zmianie”.
Temat wypalenia zawodowego jest obecnie bardzo aktualny. Dotyczy on szczególnie kadr kierowniczych, przed którymi stoją zupełnie nowe wyzwania i konieczność podejmowania trudnych decyzji. Badania pokazują, że liderki i liderzy doświadczają w ostatnim czasie niezwykle wysokiego poziomu lęku i stresu, pracują ponad siłę, nie mają czasu na regenerację i odpoczynek. Dlatego podczas 2. Forum dyrektorek i dyrektorów bibliotek chcemy Was zaprosić do rozmowy o tym jak zadbać o siebie, jak znaleźć równowagę między pracą a życiem osobistym, jak wzmocnić zespół kiedy sami potrzebujemy wzmocnienia, skąd czerpać siły do dalszego działania.
Do udziału w wydarzeniu zapraszamy osoby pełniące funkcje kierownicze w bibliotekach publicznych.
Forum odbędzie się na platformie Zoom, a udział w nim jest bezpłatny. Rejestracja na wydarzenie rusza 16 grudnia o 10:00, a na zgłoszenia czekamy do 23 grudnia do 10:00 (chyba że limit miejsc zostanie wcześniej wyczerpany).
Limit 120 miejsc został wyczerpany. Zachęcamy do udziału w transmisji sesji plenarnej na Facebooku.
Przebieg forum
Sesja plenarna odbędzie się w dwóch częściach: od 10:00 do 11:05 i od 13:10 do 14:00. Jej transmisja pojawi się także na Facebooku (dołącz do wydarzenia!).
W sesji warsztatowej, która odbędzie się od 11:20 do 13:00, będą mogły wziąć udział tylko zarejestrowane osoby.
Poznaj szczegółowy program forum.
Kwestie organizacyjne
- Aby wziąć udział w forum na platformie Zoom, należy się wcześniej zarejestrować pod adresem: https://app.evenea.pl/event/nie-daj-sie-wypalic/.
- Przed rejestracją należy zapoznać się z Regulaminem 2. Forum dyrektorek i dyrektorów bibliotek.
- Szczegółowe informacje dotyczące udziału w forum wraz z linkiem do spotkania prześlemy do zarejestrowanych osób do 13 stycznia.
- Zapewniamy wsparcie dla osób, które nie korzystały wcześniej z platformy Zoom lub nie czują się pewnie w jej obsłudze. Aby z tego wsparcia skorzystać – na etapie rejestracji należy zaznaczyć chęć udziału w jednym ze spotkań wprowadzających do Zooma (11 stycznia o 13:00 lub 14 stycznia o 8:30).
Jeśli potrzebujesz pomocy w wypełnieniu formularza rejestracyjnego lub masz do nas pytania związane z forum – napisz lub zadzwoń:
- Agnieszka Borkiewicz, Grupa InicJaTyWy: borkiewicz.agnieszka@gmail.com, 668-815-705,
- Bogna Mrozowska, FRSI: bogna.mrozowska@frsi.org.pl, 722-002-115.
Do pobrania:
2. Forum dyrektorek i dyrektorów bibliotek „Nie daj się wypalić!” współorganizowane jest przez Grupę InicJaTyWy oraz Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego w ramach Programu Rozwoju Bibliotek.
Program Rozwoju Bibliotek wspiera tysiące bibliotek publicznych w całej Polsce w pełnieniu roli lokalnych centrów aktywności społecznej. W takich placówkach ludzie spędzają czas, rozwijają swoje zainteresowania, zdobywają nowe umiejętności i wspólnie działają. Program Rozwoju Bibliotek to przedsięwzięcie Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności prowadzone przez Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. W latach 2009-2015 było realizowane w ramach partnerstwa z Fundacją Billa i Melindy Gatesów.