![](https://frsi.org.pl/wp-content/uploads/2021/06/Forum_WWW-278x170.png)
Rusza rejestracja na 1. Forum dyrektorek i dyrektorów bibliotek “Liderka w zmianie”, które odbędzie się 22 czerwca.
Forum współorganizowane jest przez Grupę InicJaTyWy i Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, a jego hasło przewodnie to „Lider/ka w zmianie”.
Grupa InicJaTyWy wierzy w siłę sieci. Rozliczne korzyści z sieciowania stały się impulsem do organizacji 1. Forum dla dyrektorek i dyrektorów bibliotek „Lider/ka w zmianie”. Zapraszamy na rekonesans w naszym „tu i teraz”, inspirowanie się różnymi stylami przywództwa. Czekamy na Was! Stwórzmy sobie szansę i wypłyńmy na szersze wody – wystarczy wypełnić formularz i dać się wplątać.
Do udziału w wydarzeniu zapraszamy osoby pełniące funkcje kierownicze w bibliotekach publicznych.
Forum odbędzie się na platformie Zoom, a udział w nim jest bezpłatny. Rejestracja na wydarzenie rusza 7 czerwca o 10:00, a na zgłoszenia czekamy do 18 czerwca do 10:00 (chyba że limit miejsc zostanie wcześniej wyczerpany).
Limit 90 miejsc został wyczerpany. Zachęcamy do udziału w transmisji sesji plenarnej na Facebooku.
Przebieg forum:
- Pierwsza część forum (10.00-11.30) będzie miała charakter plenarny. Jej transmisja pojawi się także na Facebooku (dołącz do wydarzenia!).
- Druga część forum (11.45-13.30) to dwie sesje warsztatowe dla osób uczestniczących w wydarzeniu na platformie Zoom. W każdej sesji odbędą się 4 warsztaty / prezentacje.
Poznaj szczegółowy program forum.
Kwestie organizacyjne:
- Aby wziąć udział w forum na platformie Zoom, należy się wcześniej zarejestrować pod adresem: https://app.evenea.pl/event/liderka-w-zmianie/.
- Przed rejestracją należy zapoznać się z Regulaminem 1. Forum dyrektorek i dyrektorów bibliotek.
- Szczegółowe informacje dotyczące udziału w forum wraz z linkiem do spotkania prześlemy do zarejestrowanych osób do 18 czerwca.
- Zapewniamy wsparcie dla osób, które nie korzystały wcześniej z platformy Zoom lub nie czują się pewnie w jej obsłudze. Aby z tego wsparcia skorzystać – na etapie rejestracji należy zaznaczyć chęć udziału w jednym ze spotkań wprowadzających do Zooma (16 lub 18 czerwca).
- Katarzyna Nowicka, Grupa InicJaTyWy: dyrektor@biblioteka-zagorow.pl, 510-091-997;
- Bogna Mrozowska, FRSI: bogna.mrozowska@frsi.org.pl, 722-002-115.
Do pobrania:
1. Forum dyrektorek i dyrektorów bibliotek „Lider/ka w zmianie” współorganizowane jest przez Grupę InicJaTyWy oraz Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego w ramach Programu Rozwoju Bibliotek.
Program Rozwoju Bibliotek wspiera tysiące bibliotek publicznych w całej Polsce w pełnieniu roli lokalnych centrów aktywności społecznej. W takich placówkach ludzie spędzają czas, rozwijają swoje zainteresowania, zdobywają nowe umiejętności i wspólnie działają. Program Rozwoju Bibliotek to przedsięwzięcie Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności prowadzone przez Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. W latach 2009-2015 było realizowane w ramach partnerstwa z Fundacją Billa i Melindy Gatesów.