Zarejestruj się na 1. Forum dyrektorek i dyrektorów bibliotek

Rusza rejestracja na 1. Forum dyrektorek i dyrektorów bibliotek “Liderka w zmianie”, które odbędzie się 22 czerwca.

Forum współorganizowane jest przez Grupę InicJaTyWy Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, a jego hasło przewodnie to „Lider/ka w zmianie”.

Grupa InicJaTyWy wierzy w siłę sieci. Rozliczne korzyści z sieciowania stały się impulsem do organizacji 1. Forum dla dyrektorek i dyrektorów bibliotek „Lider/ka w zmianie”. Zapraszamy na rekonesans w naszym „tu i teraz”, inspirowanie się różnymi stylami przywództwa. Czekamy na Was! Stwórzmy sobie szansę i wypłyńmy na szersze wody – wystarczy wypełnić formularz i dać się wplątać.

Do udziału w wydarzeniu zapraszamy osoby pełniące funkcje kierownicze w bibliotekach publicznych.

Forum odbędzie się na platformie Zoom, a udział w nim jest bezpłatny. Rejestracja na wydarzenie rusza 7 czerwca o 10:00, a na zgłoszenia czekamy do 18 czerwca do 10:00 (chyba że limit miejsc zostanie wcześniej wyczerpany).

Limit 90 miejsc został wyczerpany. Zachęcamy do udziału w transmisji sesji plenarnej na Facebooku.


Przebieg forum:

  • Pierwsza część forum (10.00-11.30) będzie miała charakter plenarny. Jej transmisja pojawi się także na Facebooku (dołącz do wydarzenia!).
  • Druga część forum (11.45-13.30) to dwie sesje warsztatowe dla osób uczestniczących w wydarzeniu na platformie Zoom. W każdej sesji odbędą się 4 warsztaty / prezentacje.

Poznaj szczegółowy program forum.

Kwestie organizacyjne:

  • Aby wziąć udział w forum na platformie Zoom, należy się wcześniej zarejestrować pod adresem: https://app.evenea.pl/event/liderka-w-zmianie/.
  • Przed rejestracją należy zapoznać się z Regulaminem 1. Forum dyrektorek i dyrektorów bibliotek.
  • Szczegółowe informacje dotyczące udziału w forum wraz z linkiem do spotkania prześlemy do zarejestrowanych osób do 18 czerwca.
  • Zapewniamy wsparcie dla osób, które nie korzystały wcześniej z platformy Zoom lub nie czują się pewnie w jej obsłudze. Aby z tego wsparcia skorzystać – na etapie rejestracji należy zaznaczyć chęć udziału w jednym ze spotkań wprowadzających do Zooma (16 lub 18 czerwca).
Jeśli potrzebujesz pomocy w wypełnieniu formularza rejestracyjnego lub masz do nas pytania związane z forum – napisz lub zadzwoń:

Od lewej: logo Programu Rozwoju Bibliotek, logo Fundacji Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, logo Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności

1. Forum dyrektorek i dyrektorów bibliotek „Lider/ka w zmianie” współorganizowane jest przez Grupę InicJaTyWy oraz Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego w ramach Programu Rozwoju Bibliotek.

Program Rozwoju Bibliotek wspiera tysiące bibliotek publicznych w całej Polsce w pełnieniu roli lokalnych centrów aktywności społecznej. W takich placówkach ludzie spędzają czas, rozwijają swoje zainteresowania, zdobywają nowe umiejętności i wspólnie działają. Program Rozwoju Bibliotek to przedsięwzięcie Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności prowadzone przez Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. W latach 2009-2015 było realizowane w ramach partnerstwa z Fundacją Billa i Melindy Gatesów.