Tym razem motyw przewodni akcji to „inspiruj się i dziel swoimi pasjami”. Skupiamy się na trzech obszarach bliskich naszemu życiu codziennemu: majsterkowaniu, gotowaniu i szyciu! Każda z instytucji uczestniczących w akcji może zorganizować spotkanie, podczas którego mieszkańcy poznają inspirujące blogi i przekonają się, że sami w podobny sposób mogą dzielić się swoimi pasjami w sieci. A być może – tak jak znani blogerzy – również na tym zarabiać!
REJESTRUJEMY UDZIAŁ
Jak co roku zachęcamy instytucje i organizacje biorące udział w kampanii do rejestrowania uczestników Tygodnia z Internetem. Rejestracja jest bardzo prosta – wystarczy otworzyć stronę akcji www.tydzienzinternetem.pl, kliknąć przycisk „Biorę udział!” i poprosić uczestników o wypełnienie krótkiej ankiety (przed wypełnieniem można wybrać język polski, bezpośredni link do ankiety: http://tydzienzinternetem.pl/rejestracja/).
Dlaczego warto? W zeszłym roku znaleźliśmy się na 2. miejscu w Europie pod względem osób zarejestrowanych – mamy nadzieję, że w tym roku uda się powtórzyć ten wynik!
CZEKAMY NA WASZE RELACJE
Jesteśmy też bardzo ciekawi, jak będą przebiegały Wasze tegoroczne spotkania i co stanie się dla Was największym odkryciem! Czy będzie to Wasz gość specjalny, np. lokalny bloger lub osoba, która ma jakąś pasję i chce się nią podzielić? A może będzie to coś, co uczestnicy znajdą w Internecie?
Zachęcamy Was do dzielenia się takimi właśnie odkryciami i opisywania spotkań na Waszych stronach internetowych lub w mediach społecznościowych (pamiętajcie o oznaczaniu postów hasztagiem #TZI2017).
Czekamy na Wasze zdjęcia i relacje. Zamieszczajcie je na stronie wydarzenia Tydzień z Internetem na Facebooku.
Wybrane relacje nagrodzimy drobnymi upominkami od firmy Microsoft! Czekamy na nie do niedzieli (2 kwietnia).
Piszcie, dzielcie się i celebrujmy wspólnie już siódmą edycję Tygodnia z Internetem!
W dotychczasowych sześciu rodzimych edycjach akcji uczestniczyło już 1700 instytucji i ponad 63 000 osób. Kampania Tydzień z Internetem jest wspierana przez partnerów, którzy promują akcję
i dzielą się na stronie kampanii swoimi materiałami edukacyjnymi. Są to: Centrum Wspierania Aktywności Lokalnej CAL, Centrum Edukacji Obywatelskiej, Fundacja Aktywizacja, Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, Fundacja Innowacji Edukacyjnych Mała Szkoła, Fundacja Orange, Fundacja Szkoła z Klasą, Microsoft i Towarzystwo Inicjatyw Twórczych „ę”.
Więcej informacji: tydzienzinternetem.pl