
- W jaki sposób analizować media społecznościowe i strony internetowe?
- Do czego i jak możemy wykorzystać zgromadzone dane?
- Jakie dane powinniśmy gromadzić i w jakim celu?
- Dlaczego analizowanie danych jest kluczowe w odniesieniu sukcesu?
- Jaki wpływ na przyszłość organizacji/firmy ma zbieranie danych?
28 marca zapraszamy na (trzecie już) seminarium online, poprzedzające tegoroczny Sektor 3.0. Tematem wystąpienia Mikołaja Winkiela z Brand24 będzie “Kreowanie przyszłości na podstawie danych”. Start transmisji o 20:00.
OGLĄDAJ SEMINARIUM (START 28 MARCA, godzina 20:00) >
Podczas przekazu na żywo będzie można zadać pytania prowadzącemu za pośrednictwem Twittera, na które odpowiedzi będą udzielane na koniec transmisji. Udział w transmisji jest bezpłatny. Można ją śledzić na fanpage’u Sektora 3.0 w dniu wydarzenia od godziny 20:00.
Mikołaj Winkiel
Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Pracując w dużej agencji nauczył się, czym jest marketing internetowy, a pracując w mniejszej agencji, dowiedział się, jak go robić skutecznie i sprawnie. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.