Zapraszamy na sesję o organizacji spotkań i konferencji podczas tegorocznego OFIP!

Masz dość nudnych konferencji z jeszcze bardziej nudnymi, monotonnymi wykładami? Spotkań, gdy po 10 minutach zaczyna się rozmowa nie na temat? Dyskusji, podczas których nie można dojść ani do głosu, ani do porozumienia? Jeśli odpowiedź brzmi: TAK, jeśli w planujesz zorganizowanie lub prowadzenie spotkania / konferencji – ta sesja jest dla Ciebie!

15 września, podczas konferencji organizowanej w ramach VI Ogólnopolskiego Forum Inicjatyw Pozarządowych, Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego poprowadzi sesję poświęconą organizacji spotkań i konferencji. Konferencja odbędzie się w dniach 14-15 września 2014 r. w Warszawie. Serdecznie zapraszamy do refestracji na OFIP i udziału w sesji!

Dowiedz się więcej o sesji “Spotkania i konferencje – jak sprawić, by były efektywne i angażujace?

Zgłoś się na konferencję w ramach VI Ogólnopolskiego Forum Inicjatyw Pozarządowych 14-15 września 2014 r. w Warszawie