Termin zgłoszeń do projektu „O finansach… w bibliotece" przedłużony do 8 lutego!

Jeszcze do 8 lutego br. do godz. 23.59 będzie można przesyłać zgłoszenia do 5. edycji projektu „O finansach… w bibliotece”.

W szczególności zapraszamy biblioteki miejskie (z miast do 100 tyś. mieszkańców), które nie mogły uczestniczyć we wcześniejszych edycjach projektu.

Udział w projekcie to:

  • możliwość doskonalenia umiejętności pracy z osobami dorosłymi w bibliotece (m.in. szkolenie stacjonarne dla bibliotekarzy, kurs e-learningowy, konsultacje eksperckie );
  • nowa oferta biblioteki dla dorosłych mieszkańców miasta/gminy (m.in. spotkania edukacyjne poświęcone tematyce zarządzania domowym budżetem).

Kto może wziąć udział w 5. edycji projektu „O finansach… w bibliotece”?

  • Zapraszamy gminne biblioteki publiczne z gmin wiejskich, wiejsko-miejskich oraz biblioteki miejskie z miast do 100 tysięcy mieszkańców z całej Polski.
  • W projekcie mogą wziąć udział biblioteki, które do tej pory w nim nie uczestniczyły, lub uczestniczyły tylko w jednej z poprzednich edycji projektu (tzw. biblioteki-absolwenci).

Jak się zgłosić?

Pytania i odpowiedzi

Pytania dotyczące naboru do projektu można kierować na adres e-mail edukacjaekonomiczna@frsi.org.pl
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania opublikujemy na tej stronie.
Zapraszamy do obejrzenia nagrania webinarium o projekcie.