Szukamy jednej osoby do pełnienia funkcji trenera-tutora ds. lokalnych strategii i lokalnych partnerstw wspierających integrację i włączenie obywateli państw trzecich

Ponieważ nie otrzymaliśmy wystarczającej liczby ofert w odpowiedzi na prowadzone przez FRSI postępowanie na wyłonienie trenerów-tutorów i metodologa w ramach projektu „LiBri: biblioteki i lokalne partnerstwa na rzecz integracji i włączenia osób z doświadczeniem migracji i uchodźstwa w Europie”, szukamy jednej osoby, zainteresowanej pełnieniem roli trenera-tutora ds. lokalnych strategii i lokalnych partnerstw wspierających integrację i włączenie obywateli państw trzecich.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie oferty, życiorysu oraz wykazu doświadczenia według wzorów zamieszczonych w załączniku do zapytania, dostępnego pod linkiem: https://frsi.org.pl/szukamy-trenerow-tutorow-oraz-metodologa-ds-lokalnych-strategii-i-lokalnych-partnerstw-wspierajacych-integracje-i-wlaczenie-obywateli-panstw-trzecich/

Termin złożenia ofert: do 17 lipca godz. 23:59

Uwaga! termin spotkania trenerów-tutorów został przesunięty na 24 i 25 lipca. Spotkanie odbędzie się stacjonarnie, w Warszawie.

Szukamy osoby, która posiada doświadczenie (w okresie od 1.01.2019):

  • w prowadzeniu szkoleń dla przedstawicieli lokalnych instytucji i organizacji (osób dorosłych) dotyczących tworzenia strategii, planów działania lub rozwoju strategicznego instytucji/organizacji – co najmniej 60 godz. szkoleń metodami aktywnymi, stacjonarnie lub online,
  • w prowadzeniu szkoleń lub mentoringu/konsultacji dla osób dorosłych z zakresu tworzenia i działania lokalnych partnerstw, co najmniej 40 godzin szkoleniowych,
  • w prowadzeniu szkoleń lub mentoringu/konsultacji dla osób dorosłych z zakresu wsparcia obywateli państw trzecich, co najmniej 40 godzin szkoleniowych,
  • w opracowywaniu materiałów edukacyjnych (np. scenariuszy szkoleń/spotkań/działań) adresowanych do przedstawicieli lokalnych instytucji i organizacji (osób dorosłych) – minimum 1 materiał

oraz zna język angielski w stopniu dobrym (B2), umożliwiającym zapoznanie się z materiałami dot. merytorycznego zakresu projektu i wymianę doświadczeń (pisemną i ustną) z osobami pełniącymi podobne funkcje trenerów-tutorów u zagranicznych partnerów projektu (Francja, Włochy, Rumunia, Łotwa).


Projekt „LiBri: biblioteki i lokalne partnerstwa na rzecz integracji i włączenia osób z doświadczeniem migracji i uchodźstwa w Europie” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Azylu, Migracji i Integracji UE 2021-2027.