Zmiany! Nowe Technologie Lokalnie pod marką Sektor 3.0

Z radością przedstawiamy nową odsłonę Sektora 3.0! Do tej pory nazwa ta była przypisana wyłącznie do corocznego, największego w Polsce wydarzenia poświęconego wykorzystaniu nowych technologii przez organizacje nonprofit. Teraz pod marką Sektor 3.0 skupiamy wszystkie nasze działania, które dotąd realizowaliśmy w programie Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności pn. Nowe Technologie Lokalnie. 

Szybciej i wygodniej

Mobilni Doradcy, TechKluby, Blog, Szkolenia, Fundusz, a także Festiwal – to elementy naszego programu w nowej odsłonie, pod nową wspólną marką Sektor 3.0. Każdy z elementów znajdziecie na stronie – wystarczy jedno, czasem parę kliknięć. Mamy nadzieję, że takie rozwiązanie pozwoli oszczędzić Wasz czas i ułatwi pracę. Zachęcamy więc do odwiedzenia strony:

www.sektor3-0.pl >

 

via GIPHY

Zmiana nazwy programu nie jest podyktowana samym dążeniem do uproszczenia komunikacji i udoskonalenia strony internetowej. Przez ostatnie lata wydarzenie Sektor 3.0 stało się naszym okrętem flagowym, coraz silniej wpływając na nasze działania i zarazem łącząc je ze sobą. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się skupić je pod jedną, wspólną marką, która wpływa też na nasz sposób myślenia o programie i – co za tym idzie – na jego rozwój. Cały czas intensywnie pracujemy, bo oferować Wam dostęp do praktycznej wiedzy (znajdziecie ją między innymi na blogu), rozrastają się nasze szkolenia i oferta doradcza, z której już wkrótce będzie mogło skorzystać o wiele więcej organizacji z całej Polski.

Zmiany będą dotyczyć też naszej corocznej konferencji. W tym roku po raz pierwszy przybierze ona formułę festiwalu technologicznego. Chcemy, by było to wydarzenie jeszcze bardziej zachęcające do poznawania i stosowania nowych technologii.  Największe święto organizacji nonprofit pokazujące, jak wiele do zaoferowania sobie nawzajem mają trzeci sektor, biznes, administracja publiczna i świat nauki oraz mediów. I by jeszcze bardziej dobitnie pokazać, że najnowsze technologie i światowe trendy to codzienność, nie tylko w funkcjonowaniu największych firm, ale kluczowy komponent działań społecznie użytecznych.

Mamy nadzieję, że również Wam zmiana ta wyda się naturalna, i że nasz rebranding, z charakterystycznym niebieskim kolorem, ocenicie pozytywnie.

Śledźcie więc naszą nową stronę i media społecznościowe. Już niedługo zaprosimy Was na festiwal, szykujemy też szereg innych, ciekawych ofert i propozycji!