Termin rekrutacji do projektu "O finansach... w bibliotece" przedłużony do 5 marca

Jeszcze przez tydzień można zgłaszać się do trzeciej edycji projektu “O finansach… w bibliotece” – termin rekrutacji do projektu został przedłużony do 5 marca br. Do udziału w projekcie zapraszamy  biblioteki gminne z całej Polski – z gmin wiejskich, wiejsko-miejskich oraz z miast do 20 tysięcy mieszkańców. W tegorocznej edycji mogą wziąć udział zarówno biblioteki, które przystepują do projektu po raz pierwszy, jak i te, które uczestniczyły w poprzednich dwóch edycjach. 

Więcej informacji o projekcie

Zgłoś się do projektu

Projekt „O finansach… w bibliotece” służy zwiększeniu u osób powyżej 50. roku życia, mieszkających na terenach wiejskich i w małych miastach, umiejętności niezbędnych do poruszania się w świecie finansów, korzystania z bankowości elektronicznej. Ma na celu także przygotowanie bibliotekarzy do prowadzenia spotkań edukacyjnych poświęconych tematyce edukacji ekonomicznej.

Projekt jest adresowany do osób starszych (powyżej 50. roku życia), które w bibliotekach publicznych będą uczestniczyć w kursie „O finansach … w bibliotece”. Kurs stanowi cykl pięciu spotkań, poświęconych wybranym usługom finansowym. W projekcie weźmie udział 2200 osób starszych – uczestników spotkań edukacyjnych w bibliotekach – średnio po 20 os. w każdej z bibliotek uczestniczących w projekcie. Spotkania odbędą się w 110 gminnych bibliotekach publicznych z całej Polski (z gmin wiejskich, wiejsko-miejskich oraz miast do 20 tysięcy mieszkańców): 50 bibliotekach, które uczestniczyły w I lub II edycji projektu oraz 60 bibliotekach, które nie uczestniczyły w poprzednich edycjach projektu.

Poprzednie edycje projektu były realizowane w latach 2012-2013 w województwach: dolnośląskim, lubelskim, małopolskim, podkarpackim, pomorskim, warmińsko-mazurskim i wielkopolskim.