Szukamy trenerów-tutorów oraz metodologa ds. lokalnych strategii i lokalnych partnerstw wspierających integrację i włączenie obywateli państw trzecich

W związku z rozpoczęciem realizacji przez Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego projektu pt. „LiBri: biblioteki i lokalne partnerstwa na rzecz integracji i włączenia osób z doświadczeniem migracji i uchodźstwa w Europie”, zapraszamy do składania ofert na pełnienie:

  • funkcji trenera-tutora dla min. 3 lokalnych partnerstw, przygotowujących lokalne plany strategiczne wspierające integrację i włączenie obywateli państw trzecich,
  • funkcji metodologa ds. lokalnych strategii i lokalnych partnerstw wspierających integrację i włączenie obywateli państw trzecich

Łącznie planujemy wyłonienie 4 osób: 3 trenerów-tutorów oraz 1 osoby, która będzie pełniła funkcję trenera-tutora oraz metodologa.

Termin składania ofert: do 8 lipca br. na adres elzbieta.dydak@frsi.org.pl.

Celem projektu LiBri jest pomoc w opracowaniu i wdrożeniu lokalnych strategii, które w oparciu o aktywność bibliotek publicznych będą wzmacniać procesy integracji i włączenia obywateli państw trzecich na poziomie regionalnym i lokalnym. Projekt jest realizowany przez 7 partnerów, a jego liderem jest Bibliothèques Sans Frontières (Biblioteki Bez Granic, Francja).

Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Azylu, Migracji i Integracji UE 2021-2027.

Prosimy o uważne zapoznanie się z zapytaniem ofertowym i jego załącznikami, w których przedstawiamy m.in. wymagane doświadczenie od osób chcących pełnić role trenera-tutora (lub trenera-tutora będącego jednocześnie metodologiem), ich zakres zadań oraz wzór umowy.

Uwaga! Pierwsze spotkanie stacjonarne planujemy w okresie między 17 a 23 lipca (2 dni, Warszawa).
Prosimy o śledzenie aktualizacji treści niniejszego ogłoszenia, gdyż będziemy tutaj publikować odpowiedzi na ew. pytania zadane przez zainteresowanych potencjalnych Wykonawców.

W dn. 4.07.2024 r. została opublikowana odpowiedź na pytanie – plik do pobrania

Pliki do pobrania: