Szukamy specjalisty/specjalistki ds. projektów

W naszym projekcie „Biblioteka dla wszystkich. Różni. Równi. Ważni” szukamy specjalisty/specjalistki ds. projektów – osoby odpowiedzialnej za dokumentację projektu i wsparcie grantobiorców. Na oferty czekamy do 25 stycznia 2023 r. 

 

 

 

Projekt „Biblioteka dla wszystkich. Różni. Równi. Ważni” wspiera biblioteki w realizacji działań edukacyjnych oraz integracyjnych na rzecz lokalnej społeczności ukraińskiej. Pomagamy uczniom w nauce szkolnej a całej społeczności oferujemy bezpieczne spokojne miejsce, zajęcia rozwijające. Z dotacji Save the Children International zapewniamy wsparcie nauczycieli, opiekunów, materiały edukacyjne, szkolenia.

W związku z przyjęciem do Projektu nowej grupy 30 bibliotek poszukujemy osoby, która będzie przewodnikiem/ przewodniczką bibliotek w Projekcie, a także wesprze zespół projektowy w prowadzeniu dokumentacji w okresie od 1 lutego 2023 do 31 stycznia 2024.

Zadania:

  • ok. 3/4 czasu pracy: zarządzanie dokumentacją Projektu, wsparcie administracyjne kierowniczki Projektu,
  • ok. 1/4 czasu pracy: monitoring/wsparcie informacyjne bibliotek.

Zadania związane ze wsparciem i monitoringiem bibliotek:

  1. Kontakt z 30 bibliotekami: przekazywanie i zbieranie informacji, protokołów, raportów, w tym monitorowanie terminowego przekazywania dokumentów.
  2. Wsparcie bibliotek realizujących działania projektowe – udzielanie informacji o zasadach, terminach, zbieranie informacji zwrotnych o doświadczeniach, problemach, sukcesach, okazjonalnie wizyty monitoringowe.
  3. Udział – jako przedstawiciel FRSI w szkoleniach i spotkaniach dla bibliotek – stacjonarnie i online.
  4. W razie potrzeby wsparcie pozostałych członków zespołu w działaniach monitoringowych

Zadania związane z zarządzaniem dokumentacją Projektu:

  1. Zbieranie danych do raportowania wskaźników na podstawie list uczestników/ obecności/ zapisów (szkolenia, webinaria, spotkania).
  2. Archiwizacja dokumentów projektowych (umowy i aneksy, notatki służbowe, dokumentacja z procedur zakupowych, korespondencja).
  3. Umieszczanie na kanale YT nagrań webinariów, szkoleń i spotkań.
  4. Wprowadzanie dokumentacji do systemu elektronicznego obiegu dokumentów projektu, obsługa korespondencji i wysyłek projektu (poczta, kurier).
  5. Współpraca z zespołem projektu w biurze i z pomocą narzędzi pracy zdalnej (m.in. Google, Slack, Zoom, Asana).

Wymagania:

  • min. 2-letnie doświadczenie w samodzielnej realizacji powierzonych zadań: planowanie, organizacja, dokumentowanie działań i ich raportowanie,
  • doświadczenie w pracy projektowej, zadaniowej,
  • dobra znajomość narzędzi pracy z danymi (Excel) i archiwizacją (PDF, skanowanie),
  • praca w biurze w Warszawie z możliwością do 2 dni w tygodniu zdalnie,
  • gotowość do pracy hybrydowej (w biurze i zdalnie), uczenia się nowych narzędzi i umiejętności,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy,
  • znajomość specyfiki pracy organizacji pozarządowych (finansowanie, działalność projektowa, płaska struktura zatrudnienia),
  • znajomość narzędzi cyfrowych takich jak: Asana, Slack, Google workspace, Zoom, Canva – nie jest wymagana, ale będzie mile widziana,
  • język ukraiński – nie jest wymagany, ale będzie dużym atutem,
  • język angielski na poziomie komunikatywnym, co najmniej w piśmie.

Zapewniamy:

  • rodzaj umowy: umowa zlecenie, średnio 168 godz. w miesiącu,
  • pracę w zespole nastawionym na rozwój,
  • możliwość udziału w kursie online nauki jęz. ukraińskiego na koszt Zleceniodawcy,
  • instruktaż z narzędzi cyfrowych niezbędnych do realizacji Projektu,
  • możliwość korzystania ze sprzętu (roboty i gry edukacyjne) i szkoleń organizowanych przez FRSI, w tym w festiwalu technologicznym Sektor 3.0,
  • laptop i telefon,
  • budżet przewidziany na wynagrodzenie, w zależności od doświadczenia, uwzględniający wszelkie zobowiązania publicznoprawne w tym składki ZUS płacone przez płatnika albo VAT (w przypadku współpracy B2B) : 6000 – 7700 zł

Prosimy o wysyłanie CV na adres: bibliotekadlawszystkich@frsi.org.pl do 25 stycznia 2023 r. Skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Ogłoszenie do pobrania (PDF)

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego ul. Kopernika 17, 00-359 Warszawa. Podstawę prawną przetwarzania. Pana/Pani danych osobowych stanowi zgoda. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na stanowisko Koordynator/ka projektu. Rekrutacja organizowana jest w ramach projektu Biblioteka dla Wszystkich. Podane przez Pana/Panią dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom realizującym wsparcie techniczne lub organizacyjne. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do przeprowadzenia tej oraz przyszłych rekrutacji. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Dane osobowe otrzymane od Pana/Pani będą przechowywane do czasu osiągnięcia celów do jakich dane zostały zebrane, n apotrzeby przyszłej rekrutacji lub do czasu cofnięcia udzielonej przez Pana/Panią zgody, o ile ich dłuższe przechowywanie i przetwarzanie nie jest wymagane przez przepisy prawa. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy dotyczące danych osobowych. Pozostałe informacje znajdują się w polityce prywatności.